|
|
Την Κυριακή, 2/10/2016 μετά από πρόσκληση του Προέδρου του Π.Σ.Φ., παραβρέθηκε ο Πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ κος Σωτήριος Μπερσίμης. Στην συνάντηση ο Πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ ενημερώθηκε από το Κ.Δ.Σ. για τα προβλήματα που ταλανίζουν τη σχέση των μελών (συμβεβλημένων με τον ΕΟΠΥΥ) με τον Οργανισμό. Στην εισήγηση του Προέδρου του Π.Σ.Φ. κου Πέτρου Λυμπερίδη, τονίστηκαν τα κάτωθι:
"Είναι γνωστό ότι οι φυσικοθεραπευτές εκτελούν παραπεμπτικά τα οποία δεν παράγουν δεν αυτοσυνταγογραφούν και βέβαια είναι υποχρεωμένοι να εκτελέσουν. Οι υπηρεσίες που προσφέρουν είναι ωφέλιμες για το εθνικό σύστημα υγείας και για την εξοικονόμηση πόρων, από την μείωση της ανάγκης εφαρμογής πολύ δαπανηρών διαγνωστικών εξετάσεων και βλαπτικών φαρμακευτικών σκευασμάτων. Έχει αποδειχτεί από μελέτες που έγιναν στο εξωτερικό ότι: όταν η φυσικοθεραπεία είναι η πρώτη επιλογή στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας, υπάρχει μεγάλη εξοικονόμηση πόρων. Επίσης, η συμβολή της φυσικοθεραπείας στην πρόληψη της εκδήλωσης διαφόρων ασθενειών και καταστάσεων είναι πολύτιμη (π.χ. πρόληψη πτώσεων). Έτσι, δεν μπορούμε σε καμιά περίπτωση να δεχτούμε περικοπές (rebate & clawback) για υπηρεσίες που προσφέρουμε στον ασθενή, γιατί πραγματικά η φυσικοθεραπεία είναι παροχή υπηρεσιών που παράγεται με πολύ κόπο και παράγεται από τον άνθρωπο, επιστήμονα φυσικοθεραπευτή. Το 2015 οι συμβεβλημένοι φυσικοθεραπευτές δεν πληρώθηκαν για 5 από τους 12 μήνες για υπηρεσίες που προσέφεραν στους ασφαλισμένους.Τα εργαστήρια φυσικοθεραπείας είναι μη βιώσιμα και υπερχρεωμένα. Η λεγόμενη υπέρβαση (περίπου 20.000.000 ευρώ ετησίως ) είναι απειροελάχιστη αν συγκριθεί με τις ΄΄υπερβάσεις΄΄ άλλων κατηγοριών παρόχων, π.χ. είναι ίσως μικρότερη από το μηνιαίο κόστος των φαρμάκων που συνταγογραφούνται και πετιούνται στα σκουπίδια, καθώς μια παλιότερη εκτίμηση (2009) ανέβαζε το ετήσιο κόστος των φαρμάκων που πετιούνται στα σκουπίδια στο 1 δις ευρώ (http://www.ethnos.gr/koinonia/arthro/sta_skoupidia_axrisimopoiita_farmaka_aksias_1_dis_euro-63627561/).Το ποσό όμως αυτό (20.000.000 ευρώ) είναι ικανό να ‘’τινάξει στον αέρα’’ 2.450 συμβεβλημένα εργαστήρια φυσικοθεραπείας. Δεν κατανοούμε πως η δαπάνη φυσικοθεραπείας προσδιορίστηκε στο 1,2% των συνολικών δαπανών υγείας όταν ο μέσος όρος στην Ευρώπη είναι 3%. Στο Βέλγιο (με τον ίδιο πληθυσμό) η δαπάνη φυσικοθεραπείας είναι 630.000.000 ευρώ το χρόνο’’.
Κατόπιν τέθηκαν και συζητήθηκαν τα παρακάτω θέματα:
1) Απόδοση των εισφορών υγείας των ασφαλισμένων κατευθείαν σε ειδικό κωδικό για την υγεία και όχι απόδοση από τα ασφαλιστικά ταμεία κατά το δοκούν, καθώς παρατηρείται το φαινόμενο συνεχώς να παρακρατούνται περισσότεροι πόροι για την υγεία και συνεχώς τα λεφτά να μην επαρκούν.
Ο Πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ απάντησε ότι αυτό είναι πάγιο αίτημα και του Οργανισμού και πρέπει να ρυθμιστεί από την Πολιτική Ηγεσία.
2) Είναι πάγιο αίτημα του Π.Σ.Φ. η σύναψη των συμβάσεων να διέπεται υπό το καθεστώς της συλλογικής σύμβασης, άποψη με την οποία συμφωνεί τόσο η Διοίκηση του Ε.Ο.Π.Υ.Υ., όσο και η ηγεσία του Υπουργείου Υγείας.
Ο Πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ απάντησε ότι είναι θετική η άποψη του ΕΟΠΥΥ για συλλογική σύμβαση και αυτό θα διερευνηθεί περαιτέρω από τον Π.Σ.Φ. και τον ΕΟΠΥΥ για τις παραμέτρους που προκύπτουν.
3) Η σύμβαση θα πρέπει να είναι ελεύθερη και ανοιχτή σε όποιον επιθυμεί να συμβληθεί χωρίς περιορισμούς, διότι είναι γνωστό ότι ο φυσικοθεραπευτής εκτελεί όπου και αν υπάρχει ανάγκη και δεν συνταγογραφεί τις συνεδρίες φ/σ.
Ο Πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ απάντησε ότι αυτό είναι βέβαιο και εφαρμόζεται.
4) Θα πρέπει να προβλεφθεί η δυνατότητα αποζημίωσης με ΑΠΥ (όπως γίνεται στην ειδική αγωγή), στους ασθενείς των περιοχών εκείνων όπου δεν υπάρχουν συμβεβλημένοι φυσικοθεραπευτές όπως π.χ. σε απομακρυσμένα νησιά ή σε Νομούς της χώρας.
Ο Πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ απάντησε ότι λόγω της έλλειψης προσωπικού και για την αποφόρτιση των υπηρεσιών των ΠΕ.ΔΙ. δεν θεωρεί ότι μπορεί να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο. Μάλιστα ανέφερε ότι πρόθεση του ΕΟΠΥΥ είναι να κάνει συμβάσεις για όλες τις παροχές.
5) ΣΥΜΒΑΣΗ-ΕΚΠΥ- Έχει συμφωνηθεί το κείμενο της νέας σύμβασης μεταξύ – ΠΣΦ και ΕΟΠΥΥ, όμως για να εφαρμοστεί η νέα σύμβαση θα πρέπει να ισχύσει ο νέος ΕΚΠΥ. Προτείνουμε της έκδοση ΚΥΑ και την τροποποίηση του άρθρου 14 του υφιστάμενου ΕΚΠΥ, όπως έγινε με το ΦΕΚ Β΄1653 /2016, που να προσαρμόζεται στα συμφωνηθέντα και στην ισχύουσα Νομοθεσία. Συγκεκριμένα για το άρθρο 14 του ΕΚΠΥ σας θέτουμε:
Α) Το ζήτημα της εφαρμογής της υφιστάμενης Νομοθεσίας που διαφαίνεται ότι δεν γίνεται σεβαστή στο προσχέδιο ΕΚΠΥ που έχουμε υπ’ όψιν μας και αφορά το επιλέγειν και εκτελείν (Νόμος 4316/2014).
Β) Το ζήτημα του δικαιώματος της φυσικοθεραπευτικής παροχής στους ασθενείς με την διαφαινόμενη υποχρεωτική θέσπιση μεσοδιαστήματος 6 μηνών στην «ασθένεια» των ασφαλισμένων.
Γ) Το ζήτημα από την διαφαινόμενη μείωση του δικαιώματος παροχής φυσικοθεραπείας στους ασθενείς με σοβαρές παθήσεις που πλήττουν ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες συμπολιτών μας (από 6 μήνες σε 4 μήνες).
Δ) Για την διαφαινόμενη διατήρηση της θεώρησης των παραπεμπτικών από ελεγκτή ιατρό, καθώς όπως αποδείχτηκε από τις εκκαθαρίσεις με δειγματοληπτικό έλεγχο, καμιά τελική νομιμοποίηση εκτέλεσης παραπεμπτικού δεν τεκμηριώνεται από την σφραγίδα του ελεγκτή που είναι μάλλον διακοσμητική, καθώς το παραπεμπτικό ή έχει ή δεν έχει σφραγίδα ελεγκτή αν δεν είναι σύμφωνο με τις εγκυκλίους περικόπτεται .
Ε) Το αίτημα για θέσπιση συμμετοχής 15% (εξαιρώντας τις σοβαρές παθήσεις των περιπτώσεων Α,Β και Γ του αρ. 14 του ΕΚΠΥ).
Για τις υπόλοιπες προτεινόμενες αλλαγές σε άλλα άρθρα του ΕΚΠΥ σας καταθέτουμε συνημμένο υπόμνημα.
Ο Πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ απάντησε ότι θα γίνουν σεβαστές οι ισχύουσες Νομοθετικές ρυθμίσεις και στην περίπτωση που ο ΕΚΠΥ θα βρίσκεται στο τελικό στάδιο επεξεργασίας θα κληθεί ο Π.Σ.Φ. για να καταθέσει τις θέσεις του.
Για την περίπτωση έκδοσης τροποποιητικής ΚΥΑ του ισχύοντος ΕΚΠΥ μόνο για το άρθρο 14, την θεώρησε δύσκολο να υλοποιηθεί.
Αυτή την στιγμή ο ΕΟΠΥΥ κοστολογεί τις διάφορες παροχές για να γίνει επαναπροσδιορισμός και ανακατανομή των επιμέρους προϋπολογισμών, ανάλογα με τις πραγματικές ανάγκες των ασθενών. Επίσης ο Πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ είπε ότι το θέμα της επιβολής συμμετοχής ασφαλισμένου, είναι καθαρά πολική απόφαση.
6) Δημιουργία επιτροπής για την παρακολούθηση της υλοποίησης του προϋπολογισμού του ΕΟΠΥΥ για τη φυσικοθεραπεία και πλήρη διαφάνεια στην διαχείριση των οικονομικών του κωδικού 0671.02 C1, με άμεση κοινοποίηση στον Π.Σ.Φ. της μηνιαίας δαπάνης στο τέλος του επόμενου μήνα και την κοινοποίησης της πλήρους εικόνας των οικονομικών στοιχείων μετά την αφαίρεση του rebate.
Ο Πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ απάντησε ότι είναι θετικός στην πρόταση.
7) Ζητήματα που σχετίζονται με περικοπές συνεδριών φυσικοθεραπείας για τυπικούς λόγους και λόγους ερμηνείας ΕΚΠΥ και κανονισμών από την εφαρμογή του δειγματοληπτικού ελέγχου. Επίσης η άδικη εφαρμογή του rebate στο αρχικό υποβαλλόμενο ποσό, παρόλη την περικοπή θα πρέπει να διευθετηθεί.
Ο Πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ απάντησε ότι ο δειγματοληπτικός τρόπος εκκαθάρισης προκρίθηκε από τον ΕΟΠΥΥ και εγκρίθηκε από το ελεγκτικό συνέδριο λόγω του πλήθους των παραπεμπτικών, άλλωστε ο Οργανισμός λαμβάνει σε ετήσια βάση περίπου 100.000.000 παραστατικά. Βεβαίως αντιμετωπίστηκαν και διάφορα θέματα τα οποία επιλύονται και επίσης υπάρχει και η δυνατότητα της ένστασης από τον πάροχο. Για το θέμα της άδικης εφαρμογής του rebate βάσει της κατατεθειμένης δαπάνης και όχι της τελικής (αν υπάρχουν περικοπές) απάντησε ότι το θέμα είναι πολύπλοκο, ο Π.Σ.Φ θα επιμείνει μέχρι να επιλυθεί.
8) Εφαρμογή του ελέγχου real time (με ηλεκτρονική κάρτα υγείας) για την διασφάλιση της πλήρους διαφάνειας από την έκδοση μέχρι την εκτέλεση του παραπεμπτικού.
Ο Πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ απάντησε ότι είναι στις προθέσεις του ΕΟΠΥΥ για εφαρμογή του εν λόγω μέτρου, αλλά η εφαρμογή της κάρτας υγείας θα πρέπει να εγκριθεί από το Υπουργείο Υγείας, και εξετάζεται η εφαρμογή της ταυτοποίησης ασφαλισμένου μέσω POS.
9) Νομοθέτηση και θεσμοθέτηση της ευθύνης για τον ασφαλισμένο στην περίπτωση της έκδοσης και εκτέλεσης εικονικών παραπεμπτικών, όπου αποδεικνύεται ότι υπάρχει συναίνεση του ασφαλισμένου με παραδειγματική τιμωρία και αφαίρεση π.χ για 6 μήνες της ασφαλιστικής ικανότητας, όπως συμβαίνει σε διάφορες Ευρωπαϊκές χώρες.
Ο Πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ απάντησε ότι αυτό θα προβλέπεται στον νέο ΕΚΠΥ.
10) Τροποποίηση του Νόμου 4172/2013 άρθρο 97 σχετικά με τις ποινές των συμβεβλημένων φυσικοθεραπευτών και εναρμόνιση με την Νομοθεσία επιβολής ποινών των υπολοίπων παρόχων καθώς οι ποινές του ως άνω Νόμου είναι διαφοροποιημένες και αυστηρότερες με σύγχρονη πρόβλεψη κοινοποίησης των επιβαλλόμενων ποινών στον Π.Σ.Φ για την εφαρμογή του πειθαρχικού δικαίου (Νόμος 3599/2007).
Ο Πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ απάντησε ότι θα εξετάσει το θέμα .Ο Π.Σ.Φ θα επιμείνει μέχρι να επιλυθεί το θέμα.
11) Εφαρμογή των νέων ποσοστώσεων του rebate που συμφωνήθηκαν στη νέα σύμβαση.
Ο Πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ απάντησε ότι αυτή την στιγμή υπάρχει επεξεργασία επανακαθορισμού των ποσοστώσεων rebate, ο Π.Σ.Φ θα αποστείλει στον Πρόεδρο του ΕΟΠΥΥ σχετικό υπόμνημα.
12) Εφαρμογή ανέκπτωτου ποσού (2.000 ευρώ) για το clawback.
Ο Πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ απάντησε ότι θα το εξετάσει. Ο Π.Σ.Φ. θα επιμείνει για ανέκπτωτο ποσό clawback.
13) Αύξηση του προϋπολογισμού για την φυσικοθεραπεία με βάσει τις πραγματικές ανάγκες, όπως αυτές αποτυπώνονται με την συνολική δαπάνη του 2015 που ανήλθε στα 92 εκ. ευρώ, με παγίωση της ενίσχυσης των 6.000.000 ευρώ που ΄΄εκλάπησαν΄΄ από τον κωδικό 0671.02 C1.
Ο Πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ απάντησε ότι μόνο με την κοστολόγηση εξολοκλήρου του ΕΚΠΥ θα υπάρξει δυνατότητα ενίσχυσης επιμέρους κωδικών μέσω της ανακατανομής και ανάλογα με τις πραγματικές ανάγκες των ασφαλισμένων.
14) Απόδοση των ληξιπρόθεσμων οφειλών παλιών ταμείων που εντάχθηκαν στον ΕΟΠΥΥ (?μεσα του οίκου Ναύτου που είναι εκκαθαρισμένες).
Ο Πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ απάντησε ότι οι εκκαθαρισμένες δαπάνες του οίκου Ναύτου θα δοθούν άμεσα καθώς υπάρχουν τα σχετικά, ενώ για τις ληξιπρόθεσμες ΟΠΑΔ και άλλων ταμείων προωθείτε άμεσα στη Βουλή Νομοθετική ρύθμιση. Προβλέπεται η απόδοση των άλλων ταμείων έως τις 31/03/2017.
15) Ζητάμε πλήρη ενημέρωση για τις απορριπτέες δαπάνες που περιλαμβάνονται στον κωδικό 0671.02 c1 για κάθε μήνα από τις αρχές του 2016, μετά την ολοκλήρωση των ελέγχων και των ενστάσεων και της οριστικοποίησης της καταβαλλόμενης τελικής δαπάνης, με παράλληλη εφαρμογή και μείωση της μηνιαίας δαπάνης λόγω των τελικών περικοπών.
Ο Πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ απάντησε ότι οι τελικές περικοπτόμενες δαπάνες κάθε μήνα μετά την οριστικοποίηση και των ενστάσεων θα μειώνουν την μηνιαία υποβληθείσα δαπάνη, θα υπάρξει σχετική ενημέρωση στον Π.Σ.Φ. μετά την τελική και οριστική εκκαθάριση των μηνών που αποδόθηκαν.
16) Έγινε γνωστό ότι η παρακράτηση του rebate & clawback θα γίνει σε βάθος 20 μηνών, αρχής γενόμενης από τον Μαϊο του 2016 και πρώτα σε βάθος 8 μηνών για παρακράτηση rebate & clawback β΄εξαμήνου 2015. Υπάρχουν φυσικοθεραπευτές που αποχώρησαν από την σύμβαση, καθώς θεώρησαν ότι είναι μη συμφέρουσα ή συνταξιοδοτήθηκαν. Θα πρέπει να ληφθεί μέριμνα το rebate & clawback που οφείλουν να επιστρέψουν, να γίνει με συμψηφισμό του 10 % οφειλόμενων προηγούμενων ετών (2012-2015).
Ο Πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ απάντησε ότι αυτοί οι συμβεβλημένοι θα πρέπει να επιστρέψουν τις επιστροφές, αλλά στα πλαίσια των ρυθμίσεων που προωθούνται αυτό θα μπορούσε να γίνει μετά την απόδοση του 10% των ετών λειτουργίας του ΕΟΠΥΥ (2012-2015) . Ο Π.Σ.Φ. θα επιμείνει σε αυτή την λύση. Επίσης ενημερώνουμε και στα μέλη μας ότι από την πληρωμή Μαΐου και για 8 συνεχούς μήνες θα γίνει η παρακράτηση του r&cl του β΄εξαμήνου του 2015( μάλλον σε 8 ισόποσες δόσεις) – εφόσον δεν υπάρξει καμμιά απρόβλεπτη τεχνική δυκολία στην εφαρμογή του μέτρου, στους επόμενους 12 μήνες θα ακολουθήσει η παρακράτηση του α΄εξαμήνου 2016 και των υπολειπόμενων ποσών r& cl του 2014, στην ένσταση από μέρους του Κ.Δ.Σ. για συμψηφισμό με οφειλές 10% προηγουμένων ετών (2012-2015). Ο Πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ απάντησε ότι αυτό είναι εφικτό με την Νομοθετική ρύθμιση που προωθείτε για να αποδοθεί το 10% και κατόπιν να παρακρατηθεί το rebate & clawback.
17) ?μεση καταβολή του 10% των οφειλομένων του 2013 (Ι.Ε.Ε ) και των υπολοίπων ετών (2012, 2104, 2015).
Ο Πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ απάντησε ότι στην Νομοθετική ρύθμιση που προωθείτε στη Βουλή για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές (πριν τις 31/12/2011) υπάρχει μέριμνα για απόδοση του 10% χωρίς πλήρη εκκαθάριση των ετών 2012-2015. Στην ένσταση από μέρους του Κ.Δ.Σ. για την αντίθεσή μας σε περίπτωση που προβλέπεται κούρεμα σε οφειλές ΕΟΠΥΥ, απάντησε ότι ακόμα το θέμα βρίσκεται σε εξέλιξη.
18) Ενσωμάτωση στο ηλεκτρονικό σύστημα έκδοσης παραπεμπτικών των προτάσεων του Π.Σ.Φ., που προκύπτουν από την εφαρμογή των διατάξεων, για την αποφυγή δυσλειτουργιών στο μέλλον.
Ο Πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ απάντησε ότι είναι θετικός απλά μας ενημέρωσε ότι αυτό το χειρίζεται η ΗΔΙΚΑ και αυτό δημιουργεί μια χρονοκαθυστέρηση.
19) ?μεση επίλυση των τεχνικών ζητημάτων που προκύπτουν κάθε φορά που αποστέλλονται ψηφιοποιημένα αρχεία στις ΠΕ.ΔΙ.
Ο Πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ απάντησε ότι υπήρξε μέσα στο Σαββατοκύριακο αναβάθμιση των εφαρμογών που ‘’τρέχουν’’ για την μεταφορά και ενσωμάτωση των ψηφιοποιημένων αρχείων στα συστήματα του ΕΟΠΥΥ και ο Οργανισμός ευελπιστεί ότι θα ελαχιστοποιηθούν οι περιπτώσεις ‘’τεχνικών προβλημάτων’’.
20) Κέντρα Αποκατάστασης-Πλήρη εφαρμογή του Π.Δ 383/2002 .
Έγινε αναφορά για την καταστρατήγηση του συγκεκριμένου Π.Δ. και αναλύθηκε το θέμα στην πλήρη διάστασή του.
Επίσης να αναφέρουμε ότι από την συνάντηση:
Α) δόθηκε το χρονοδιάγραμμα πληρωμών καθώς ο Οργανισμός έχει την οικονομική δυνατότητα (ο Μάιος θα οριστικοποιηθεί μέχρι τις 15 -20 Οκτωβρίου και ο Ιούνιος έως τις αρχές Νοεμβρίου).
Β) ξεκαθαρίστηκε ότι η δαπάνη παραπεμπτικών φυσικοθεραπείας που εκτελούνται στα ΠΕ.ΔΥ., αποζημιώνεται από τον κωδικό των Νοσοκομείων.
Γ) Επίσης, στην πληροφορία από τον Πρόεδρο για την απόφαση του Οργανισμού να συμβληθεί με φυσικοθεραπευτές και άλλους παρόχους που εκτελούν πράξεις στην ειδική αγωγή που υπάγεται στο άρθρο 17, το Κ.Δ.Σ. του Π.Σ.Φ. έθεσε το θέμα του κωδικού της αποζημίωσης και πρότεινε τον υπολογισμό της ετήσιας αποδιδόμενης δαπάνης της κάθε παροχής της ειδικής αγωγής στους ασφαλισμένους (Φυσικοθεραπεία, εργοθεραπεία, λογοθεραπεία κλπ), ούτως ώστε να προσδιοριστεί και να καθοριστεί ο κάθε επιμέρους ετήσιος ξεχωριστός κωδικός δαπάνης, ο οποίος για την φυσικοθεραπεία θα είναι διαφορετικός και ξεχωριστός από τον κωδικό 0671.02 c1. Το Κ.Δ.Σ. του Π.Σ.Φ. θα επιμείνει στον προσδιορισμό ξεχωριστού κωδικού εφόσον εφαρμοστεί η απόφαση του ΕΟΠΥΥ για σύναψη συμβάσεων για την ειδική αγωγή.
Το Κ.Δ.Σ. του Π.Σ.Φ. στην συνεδρίαση που ακολούθησε την εν λόγω συνάντηση, αποφάσισε να συγκαλέσει την Κυριακή 16 Οκτωβρίου στα γραφεία του Π.Σ.Φ. έκτακτη συνάντηση Προέδρων Π.Τ. για να ενημερώσει τους Πρόεδρους όλης της χώρας για την πορεία επίλυσης των προβλημάτων και να διερευνήσει την βούληση των προθέσεων των μελών του Π.Σ.Φ.
Επίσης θα εξεταστεί και το θέμα της προετοιμασίας της 4ωρης στάσης εργασίας που έχει προκηρυχτεί για την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου στις Δημόσιες δομές της χώρας, με σημαία διεκδίκησης το επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας.
Ο προβληματισμός λόγω της συνέχισης των χρονιζόντων προβλημάτων είναι έντονος, τα εργαστήρια φυσικοθεραπείας είναι υπερχρεωμένα και μη βιώσιμα λόγω της δωρεάν προσφοράς υπηρεσιών για 5 μήνες το χρόνο στο ασφαλιστικό σύστημα της χώρας και οι συνάδελφοι των Δημοσίων δομών σε απόγνωση.
ΓΙΑ ΤΟ Κ.Δ.Σ. ΤΟΥ Π.Σ.Φ. | |
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ | Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ |
ΛΥΜΠΕΡΙΔΗΣ ΠΕΤΡΟΣ | ΤΡΙΓΩΝΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
Πρόσφατα
15-04-2024
Ενημέρωση για το ύψος της κατατεθειμένης δαπάνης Ιανουάριος-Φεβρουάριος 2024 (ΣΤ1 Εργαστήρια...
06-04-2024
Ανακοίνωση για την κατάθεση αίτησης προσχώρησης στη νέα συλλογική σύμβαση Π.Σ.Φ. - Ε.Ο.Π.Υ.Υ
|
Social media
|
ΠΣΦ
Πανελλήνιο Συνέδριο Φυσικοθεραπείας
|
Επικοινωνία
Πανελλήνιος Σύλλογος Φυσικοθεραπευτών
Λεωφόρος Αλεξάνδρας 34, 1ος όροφος ΑΘΗΝΑ |