Η διοίκηση του Π.Σ.Φ. υλοποιεί μια σειρά αποφάσεων για την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών γραμματείας στα μέλη του Π.Σ.Φ.
Ήδη έχει προσλάβει δυο (2) υπαλλήλους, μετά την κατάληξη των διαδικασιών πρόσληψης που προηγήθηκαν, και υποστηρίζεται πλέον επαρκώς ο μεγάλος φόρτος εργασιών της γραμματείας του Π.Σ.Φ.
Από την Δευτέρα 24/2 τέθηκε σε εφαρμογή το αναβαθμισμένο τηλεφωνικό κέντρο του Π.Σ.Φ. και έχει τεθεί σε εφαρμογή κατεύθυνση τηλεφωνικών κλήσεων σε εσωτερικές γραμμές επικοινωνίας:
Το επόμενο διάστημα θα τεθεί σε εφαρμογή ειδικό λογισμικό που θα καταγράφει τις εισερχόμενες-μη απαντημένες κλήσεις, για να καλούνται απο το προσωπικό της γραμματείας του Π.Σ.Φ. τα μέλη που δεν εξυπηρετήθηκαν, στην διάρκεια της ημέρας (ώρες επικοινωνίας 10:00-15:30).
Πρόσφατα
18-06-2025
Δυσαρέσκεια του Π.Σ.Φ για την αργοπορία έκδοσης των σημειωμάτων clawback Α και Β εξαμήνου 2024
16-06-2025
Από 1η Σεπτεμβρίου η υποχρεωτική ηλεκτρονική τιμολόγηση B2G για δαπάνες φορέων Γενικής Κυβέρνησης
10-06-2025
Ενημέρωση για το ύψος της κατατεθειμένης δαπάνης Ιανουάριος - Απρίλιος 2025 (ΣΤ1 Εργαστήρια...
03-06-2025
ΕΟΠΥΥ-ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΡΟΣ ΠΑΡΟΧΟΥΣ / ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ (B2G)
02-06-2025
Έναρξη κατάθεσης αιτήσεων φυσικοθεραπευτών κλάδου Π.Ε και Τ.Ε για λοιπό επικουρικό προσωπικό
30-05-2025
Αίτηση συμμετοχής σε e-learning μαθήματα Αθλητικής φυσικοθεραπείας- Εγγραφές μέχρι 31 Μαΐου 2025
|
Social media
|
ΠΣΦ
Πανελλήνιο Συνέδριο Φυσικοθεραπείας
|
Επικοινωνία
Πανελλήνιος Σύλλογος Φυσικοθεραπευτών
Λεωφόρος Αλεξάνδρας 34, 1ος όροφος ΑΘΗΝΑ |