Η διοίκηση του Π.Σ.Φ. υλοποιεί μια σειρά αποφάσεων για την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών γραμματείας στα μέλη του Π.Σ.Φ.
Ήδη έχει προσλάβει δυο (2) υπαλλήλους, μετά την κατάληξη των διαδικασιών πρόσληψης που προηγήθηκαν, και υποστηρίζεται πλέον επαρκώς ο μεγάλος φόρτος εργασιών της γραμματείας του Π.Σ.Φ.
Από την Δευτέρα 24/2 τέθηκε σε εφαρμογή το αναβαθμισμένο τηλεφωνικό κέντρο του Π.Σ.Φ. και έχει τεθεί σε εφαρμογή κατεύθυνση τηλεφωνικών κλήσεων σε εσωτερικές γραμμές επικοινωνίας:
Το επόμενο διάστημα θα τεθεί σε εφαρμογή ειδικό λογισμικό που θα καταγράφει τις εισερχόμενες-μη απαντημένες κλήσεις, για να καλούνται απο το προσωπικό της γραμματείας του Π.Σ.Φ. τα μέλη που δεν εξυπηρετήθηκαν, στην διάρκεια της ημέρας (ώρες επικοινωνίας 10:00-15:30).
Πρόσφατα
04-07-2025
Διεξάγεται στην Καλαμάτα η τακτική Γενική Συνέλευση των Αντιπροσώπων, από τις 4 έως τις 6 Ιουλίου
04-07-2025
Ημερίδα εργασιακής υγείας και εργονομίας Π.Σ.Φ και ΓΣΕΒΕΕ και υπογραφή συμφώνου συνεργασίας
01-07-2025
Επερωτήσεις Βουλευτών της Ελληνικής Λύσης και του ΠΑΣΟΚ για τα επαίσχυντα μετρά του claw back
27-06-2025
ΡΥΘΜΙΣΗ ΟΦΕΙΛΩΝ CLAW BACK 2022
25-06-2025
Σχετικά με τα σημειώματα του claw back 2024
24-06-2025
Βράβευση της εργασίας Ελληνικής ερευνητικής ομάδας στο παγκόσμιο συνέδριο φυσικοθεραπείας του Τόκυο
24-06-2025
Από 1η Σεπτεμβρίου η υποχρεωτική ηλεκτρονική τιμολόγηση B2G για δαπάνες φορέων Γενικής Κυβέρνησης
18-06-2025
Δυσαρέσκεια του Π.Σ.Φ για την αργοπορία έκδοσης των σημειωμάτων clawback Α και Β εξαμήνου 2024
10-06-2025
Ενημέρωση για το ύψος της κατατεθειμένης δαπάνης Ιανουάριος - Απρίλιος 2025 (ΣΤ1 Εργαστήρια...
|
Social media
|
ΠΣΦ
Πανελλήνιο Συνέδριο Φυσικοθεραπείας
|
Επικοινωνία
Πανελλήνιος Σύλλογος Φυσικοθεραπευτών
Λεωφόρος Αλεξάνδρας 34, 1ος όροφος ΑΘΗΝΑ |